Parijs

27 juli 2013 - Parijs, Frankrijk

Gistermiddag aangekomen in parijs. Een camping in het bois de boulonge. Midden in parijs. Tenten opgezet op kleine plaats, maar met passen en meten ging het prima.

met de bus naar het centrum van de bezienswaardigheden, en weer terug, kwam op 34 euro. Vonden we toch een beetje veel en het budgetren. raakt op.....

De tomtom gepakt en de champs elysees ingetikt. Onze  genomen en op naar het centrum. Indrukwekkend vonden de kids , met name de rotonde rond de arc de triomph , de grote huizen, de brede lanen etc. Een rondgang rond de champs elysees gemaakt, zich vergapend aan de mooie winkels en andere uitstralingen van luxe, door naar de eiffeltoren. Groot en imposant, met hordes toeristen, foto's gemaakt vanaf het grasveld voor de toren. Vandaar naar de sacre couer in montmartre, eerst nog wat eten in een typisch frans cafe, wat gemopper omdat het niet zo Ging als bij de mac, maar ja het eten was er snlel, de pizza was heerlijk zo ook de croques madame.

artiesten en andere kunstenaars hebben ons vermaakt met hun optreden. Door naar het plein met de tekenaars, een mooie tekening van ons met de hond laten maken. Weer terug naar de eiffeltoren, daar was net de lichtshow begonnen, indrukwekkend hoor,!

op de camping werden we zeer hartelijk gefeliciteerd met onze eerste trouwdag....zekonden nog net even de beleefdheid opbrengen om een minuut hun mobiel weg te leggen. Echt een nadeel die gratis wifi op de camping, veroorzaakt apatisch gedrag en een volledige afsluiting van de wereld om hen heen, terwijl het contact met de rest van de wereld wel door gaat.

vannacht ontzettende onweersbuien gehad, heel veel regen, maaralles is aardig droog gebleven. Nu plannen aan het maken voor deze laatste dag. Zal wel champs elysees worden met de abercrombie winkel en ander vermaak. De kaart die men van parijs heeft gehad is daarbij nog niet bestudeerd. Maar dat lossen we wel op.

1. Aty:
    27 juli 2013
    Dat is niet alleen op campings maar overal het is à sociaal om de hele dag met zon ding in de hand te zitten
    Hier gaat alles goed we krijgen een fikse regenbui de lucht ziet zwart
    Een goede thuisreis
    Liefs XXXX
  2. Mieke Schneider:
    27 juli 2013
    Jullie hebben een onvergetelijke vakantie voor die Wifikids verzorgd! Paris nota bene, wilde Kim al steeds naar toe! Nou, dan kunnen we een andere stedentrip gaan verzinnen, Kim. Hier nu ook een paar fikse buien en onweer. Nou, maak er nog een mooie tijd van met elkaar en een veilige reis naar huis. (we horen wel wat de verwachte aankomsttijd zal zijn). Groetjes, Barry en Mieke
  3. Jim:
    27 juli 2013
    Wij in het altijd mooie Milaan naar de........Abercrombie &F!
    Nu broodje en ja ze hebben wifi.
    Kortom weinig anders, alleen hier wel droog.
  4. Aty:
    Stortbuien in Parijs. Staan de tenten nog en vannacht noodweer